Przelew bankowy - reklamacja
Przelew bankowy - reklamacja
anetka832 - 2009-04-07 14:02
Przelew bankowy - reklamacja
Czy któraś z Wizażanek orientuje się po jakim czasie można interweniować w sprawie "zagubionego" przelewu:cool:?
A konkretnie - Przelew zlecony 28 marca, zaksięgowany jako wychodzący 30 marca z konta nadawcy i do dnia dzisiejszego nie dotarł na konto odbiorcy ( czyli moje:cool:).
Jeśli to jest w jakiś sposób istotne - bank nadawcy PKO SA, mój bank - Inteligo; przelew internetowy.
Z góry dzięki za wszelkie sugestie:cmok:
paula78 - 2009-04-07 14:10
Dot.: Przelew bankowy - reklamacja
Interweniowac musi nadawca w koncu troche czasu juz minelo a pieniadze gdzies "wisza"
anetka832 - 2009-04-07 14:15
Dot.: Przelew bankowy - reklamacja
Dzięki za odp., masz rację. Właśnie dzwoniłam na infolinię mojego banku i ja nic nie mogę zrobić, tylko nadawca ( czyli szef:cool:)