Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
kasiek1122 - 2007-12-27 15:32
Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Witajcie,
czy ktoś pisał reklamację do sieci ERA w sprawie swiadczenia usług, nie wiem jak inaczej nazwać to coś się stało. Od niedawna mam nowy telefon - nokia N95 (sprowadzona z anglii). Telefon nie był skonfigurowany, nie wiedząc o tym próbowałam wysłać wiadomość multimedialną, niestety nie udało się. Era przysłała mi sms'a z konfiguracja do mojego telefonu, oczywiście zapisałam te ustawienie i od tamtej prory masakra. Chociaż nie wysyłam mmsów, nie korzystam z neta rachunek urósł mi do 518 zł za sam internet!Jak tylko zauważyłam co się dzieje pobiegłam do punktu ery i kazałam powyłączać wszystkie połączenia z internetem, od tamtej pory spokój, nic nie rośnie, ale rachunek do zapłaty 518zł + abonament:( dostałam formularz do napisania reklamacji, ale nie wiem jak to zrobić:(
próbowałam dowiedzieć się dlaczego ten rachunek jest taki wielki, co się okazało mój telefon sprawdzał jakąś poczte :eek: co godzine 3 razy. Za odebrany transfer jednorazowo płaci się 1,44zł. 500KB odebrane i 500KB wysłane. Tylko że moje pack'i są po 0KB o każdej porze dnia i nocy, a system zaokrąglił to do 500KB.
Kurcze nie mam pojęcia jak napisać taką reklamację:( a jesli nie jest to wina ery:(
nie liczę na to, że anulują mi cały rachunek, ale chcę ich prosić żeby go zmniejszyli..
POMOŻCIE!!!!
Papiszynka - 2007-12-27 15:43
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Piszesz ze dostalas formularz, tam nie masz jakis wskazowek? Ja bym to napisala w formie podania, opisala wszystko dokladnie i tyle...
Rena - 2007-12-27 16:01
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
http://www.era.pl/pl/kontakt
Cytat:
Dział Obsługi Płatności Abonenckich
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00, pod następującymi numerami telefonów:
Klienci indywidualni
* 608 966 z telefonu sieci Era(*)
* +48 608 966 000 z telefonów komórkowych innych sieci
* (0) 608 966 000 z telefonu stacjonarnego
Klienci biznesowi
* 608 955 z telefonu sieci Era(*)
* +48 608 955 000 z telefonów komórkowych innych sieci
* (0) 608 955 000 z telefonu stacjonarnego
(*) połączenie płatne 0,39 PLN netto/min
Uprzejmie informujemy, że pod odpowiedni numer faksu można wysyłać potwierdzenia wpłat, informacje o nieotrzymaniu faktury, pisma, pytania dotyczące płatności lub uwagi.
Numery faksów do Działu Obsługi Płatnosci Abonenckich Era
* 0 608 969 222 Klienci indywidualni
* 0 608 969 111 Klienci biznesowi i dalej:
Cytat:
Numery faksów do poszczególnych działów
Sekcja Korespondencji
* (0-22) 413 69 14 Klienci indywidualni
* (0-22) 413 49 49 Klienci biznesowi
Sekcja Reklamacji
* (0-22) 413 69 49
Dział Windykacji
* (0-22) 413 62 98
Departament Należności
* (0-22) 413 62 85 ps: Nie daj sie im splawic, zazwyczaj takie nr odbieraja dobrze przeszkoleni ludzie.
kasiek1122 - 2007-12-27 16:16
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
na tym formularzu trzeba wpisać dane swoje i treść reklamacji, a tam do działu płatności ery dzwoniłam i jedyne co mi powiedzieli to to , że mi na raty to rozłoża:(
też myślę, że powinnam napisać to jak podanie, ale nie wiem jak się do tego zabrać..tzn nie proszę, żebyście mi napisały to:D ale jak sądzicie czy takie objasnienie sprawy jakie jest w pierwsyzm poście byłoby ok?Bo ja sie boję że coś pokręcę:( nie znam się na tym zupełnie..:(
yedanna - 2007-12-27 16:39
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez kasiek1122 (Wiadomość 6129934) na tym formularzu trzeba wpisać dane swoje i treść reklamacji, a tam do działu płatności ery dzwoniłam i jedyne co mi powiedzieli to to , że mi na raty to rozłoża:(
też myślę, że powinnam napisać to jak podanie, ale nie wiem jak się do tego zabrać..tzn nie proszę, żebyście mi napisały to:D ale jak sądzicie czy takie objasnienie sprawy jakie jest w pierwsyzm poście byłoby ok?Bo ja sie boję że coś pokręcę:( nie znam się na tym zupełnie..:( Szczegółowo przedstaw sprawę, z naciskiem na nieodpowiednią konfigurację telefonu i nie poinformowanie o włączeniu usługi, której (jak rozumiem) nie zamawiałaś - w postaci powtarzającego się pobierania poczty.
Czy dysponujesz sms-em którego Era Ci przysłała oraz swoim zapytaniem?
karolina2020 - 2007-12-27 16:44
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Hmm moj znajomy mial podobna sytuacje ale w Playu. Tez mial cos zle ustawione i przyszedl mu rachunek na 2 tys za internet... Reklamacje uznali bez problemu, chcial byc na tyle porzadny i przed rozpatrzeniem zaplacil ten rachunek i teraz ma nadplate na saldzie. Niestety nie wiem w jaki sposob skladal reklamacje, ale trzymam kciuki za Ciebie :)
kasiek1122 - 2007-12-27 16:47
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez yedanna (Wiadomość 6130142) Szczegółowo przedstaw sprawę, z naciskiem na nieodpowiednią konfigurację telefonu i nie poinformowanie o włączeniu usługi, której (jak rozumiem) nie zamawiałaś - w postaci powtarzającego się pobierania poczty.
Czy dysponujesz sms-em którego Era Ci przysłała oraz swoim zapytaniem? niestety nie, żyłam w głebokiej nieświadomości przez kilka dni:/ i wykasowałam tego smsa podobnie jak pozostałe smsy. Tak w ogóle to chyba ktoś nade mną czuwa, bo zazwyczaj nie sprawdzam stanu konta telefonicznie, a tym razem zadzowniłam zobaczyć, czy przeszły mi jakieś minuty..gdyby nie to dalej bi mi licznik bił :( ja się boję, że oni całą winą obarczą mój telefon :mad:
kasiek1122 - 2007-12-27 16:48
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez karolina2020 (Wiadomość 6130194) Hmm moj znajomy mial podobna sytuacje ale w Playu. Tez mial cos zle ustawione i przyszedl mu rachunek na 2 tys za internet... Reklamacje uznali bez problemu, chcial byc na tyle porzadny i przed rozpatrzeniem zaplacil ten rachunek i teraz ma nadplate na saldzie. Niestety nie wiem w jaki sposob skladal reklamacje, ale trzymam kciuki za Ciebie :) przepraszam za post pod postem:(
a czy mogłabyś zapytać tego znajomego jak przedstawiał swoja sytuację, jakie kroki poczynił żeby rozwiązać ten problem?To dla mnie bardzo ważne:*
sugar_kitty - 2007-12-27 16:51
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
:eek: kurcze, jestem w szoku, jak to przeczytałam! ładnie sobie zarabiają siecie na niewiedzy klientów...
niestety nie mam pojęcia, jak napisać taką reklamację.... a w salonie nie mogą ci pomóc? w końcu od czegoś ci pracownicy są...
yedanna - 2007-12-27 16:55
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez kasiek1122 (Wiadomość 6130211) niestety nie, żyłam w głebokiej nieświadomości przez kilka dni:/ i wykasowałam tego smsa podobnie jak pozostałe smsy. Tak w ogóle to chyba ktoś nade mną czuwa, bo zazwyczaj nie sprawdzam stanu konta telefonicznie, a tym razem zadzowniłam zobaczyć, czy przeszły mi jakieś minuty..gdyby nie to dalej bi mi licznik bił :( ja się boję, że oni całą winą obarczą mój telefon :mad: Niestety, sądzę że taka będzie ich linia obrony. Jednak możesz wskazać, że problemy zaczęły się dopiero po konfiguracji, wcześniej wszystko było w porządku - tu już szczegółowy rachunek telefoniczny powinien być dowodem. Może zorientuj się czy taki aparat automatycznie pobiera maile, bo moim zdaniem takie "coś" może być wyłącznie następstwem włączenia określonej usługi. Jeśli ERA miała uruchomić Ci mms-y, to w tym zakresie powinna zadziałać a każde działanie ponad to powinno poprzedzać zlecenie z Twojej strony.
karolina2020 - 2007-12-27 16:57
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez kasiek1122 (Wiadomość 6130228) przepraszam za post pod postem:(
a czy mogłabyś zapytać tego znajomego jak przedstawiał swoja sytuację, jakie kroki poczynił żeby rozwiązać ten problem?To dla mnie bardzo ważne:* Mam z nim bardzo rzadki kontakt, ale jakby udalo mi sie go zlapac, to sie zapytam :) Tylko ze u niego sprawa byla bardziej oczywista, bo jego telefon byl konfigurowany przez pracownika salonu...
kasiek1122 - 2007-12-27 17:01
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez sugar_kitty (Wiadomość 6130256) :eek: kurcze, jestem w szoku, jak to przeczytałam! ładnie sobie zarabiają siecie na niewiedzy klientów...
niestety nie mam pojęcia, jak napisać taką reklamację.... a w salonie nie mogą ci pomóc? w końcu od czegoś ci pracownicy są... byłam w kilku salonach, w tym takim głównym w Krakowie też, tam właśnie dali mi ten formularz i powiedzieli, że nie mogą nic zrobić, mogę co najwyżej wysłac taki formularz. Dowiedziałam się jeszcze że w nokiach N coś takiego często się pojawia, niestety w necie nie znalazłam żadnej osoby, którą to spotkało i która mogłaby mi pomóc:(
opiszę mniej więcej jeszcze moj szok :mad::cool:
mam nowy okres rozliczeniowy zawsze od 13 dnia miesiąca, po 4 dniach od tego momentu dzwonię (była to niedziela) żeby sprawdzić ile tych minutek mi przeszło. Facet mi mówi, że moje bieżące koszty netto wynoszą 243zł z groszami, aż mi się gorąco zrobiło:mad: na drugi dzień, w poniedziałek poleciałam żeby mi to powyłączali. Dzwonię na saldo konta we wtorek - było już 299zł, w środę było już 518..
okazało się że przez 4 dni kiedy ta ich usługa była aktywna naliczyło aż tyle kasy i przez kilka dni spływały informacje do nich, bałam się że naliczy więcej w takim wypadku, przed chwilą dzwoniłam z drżeniem serca ile jest, ale "tylko" 518zł. To strasznie duża suma dla mnie:( moi rodzice dali mi połowę kasy, wiedzą że to nie moja wina, i że tego nie chciałam, ale dlaczego mampłacić za coś czego nie używałam...?
weszłam na internet max 3 razy, zeby zobaczyć jak to jest:D ale wyszłam z niego szybko, pozamykłam wszystkie aplikacje..
nie wiem jak to będzie, wieczorem ma być mój sąsiad, ktory miał kiedyś coś z erą wspólnego, mam nadzieję, że on omoże mi coś jeszcze wymodzić, ale trochę wątpię..:rolleyes::(
novakia - 2007-12-27 17:36
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
ale co, w salonie i na infolinii nie pomogli Ci? przeciez masz prawo zlozyc reklamacje telefoniczna. ba! jak ja skladalam reklamacje to na miejscu w salonie u konsultanta, nawet zadnego papierka nie musialam pisac, moze to dlatego ze wczesniej wyslalam reklamacje droga mailowa-tak tez mozna. napisz w formularzu jak bylo. tez mam ere i tez mialam z nia problemy. wydaje mi sie ze Ci nie uznają tego, bo to dziady
kasiek1122 - 2007-12-27 17:45
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez novakia (Wiadomość 6130648) ale co, w salonie i na infolinii nie pomogli Ci? przeciez masz prawo zlozyc reklamacje telefoniczna. ba! jak ja skladalam reklamacje to na miejscu w salonie u konsultanta, nawet zadnego papierka nie musialam pisac, moze to dlatego ze wczesniej wyslalam reklamacje droga mailowa-tak tez mozna. napisz w formularzu jak bylo. tez mam ere i tez mialam z nia problemy. wydaje mi sie ze Ci nie uznają tego, bo to dziady no własnie tez się obawiam, że mi tego nie uznają:( to już nie pierwsze problemy z nimi są w mojej rodzinie. No nic, napiszę jak było własnymi słowami, mam nadzieję, że jakoś to zrozumieją..skoro Wy chyba rozumiecie..
novakia - 2007-12-27 17:55
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
jasne, ze pisz wlasnymi slowami, Ty jestes klientem i nie musisz pisac fachowym slownictwem, tylko tak aby zrozumieli istote problemu:) to oni maja ladnie odpisac:)
warszawianka - 2007-12-27 18:01
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Smsami wykasowanymi nie musisz się martwic,bo mogą je w każdym momencie sprawdzić u siebie.
Może udaj się do punktu Ery i napisz tę reklamację z pomocą ich pracownika?
sugar_kitty - 2007-12-27 18:20
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
to co za ludzie pracują w tej erze, skoro niby wyłączyli, a przez 4 dni nabijali sobie pieniądze :eek: a wytłumaczenie, że "w tym modelu tak jest" ich nie usprawiedliwia!
radziłabym, tak jak warszawianka, udać się do salonu i domagać się pomocy przy napisaniu reklamacji. wielcy "doradcy"! a oni przecież przez coś takiego nie zostaną wykopani z pracy, chyba są po to, by pomóc, doradzić itp... a nie tylko przeczytać informacje z neta :eek:
może warto zaczerpnąć jakiejś prawnej rady? w necie są jakieś stronki, gdzie można takową pomoc uzyskać, dowiedziałabyś się od fachowca jak sprawa wygląda w świetle prawa... bo dla mnie to zwyczajne nabijanie ludzi w butelkę!
sama nie raz się wściekłam- wysłałam mmsa i okazuje się,że nie dochodzi.... kwota nie duża-40groszy- ale jeden, drugi itd... i się jakaś sumka zbierze (telefon mam w simplusie)
karolina2020 - 2007-12-27 18:55
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Ja bym napisala cos w stylu: Reklamacja
W zwiazku z tym, ze aktywowana przeze mnie usluga odbierania MMSow pociagnela za soba skutek aktywowania innej, nie zamawianej przeze mnie uslugi sprawdzania poczty (czy cos w tym stylu?) zwracam sie z prosba o anulowanie z rachunku kwoty za uslugi internetowe.
Niech ktos to poprawi jesli cos mu sie nie podoba ;)
Trzymaj sie :*
kasiek1122 - 2007-12-27 19:54
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Napisałam najlepiej jak mogłam, skonsultowałam z sąsiadem i ma jutro wysłać. Ale tez nie wie czy się uda:(
tak czy siak muszę to zapłacić, najwyżej potem jesli uznają moją reklamację zrobią korektę w moim rachunku.
echh...
irkax - 2007-12-27 21:26
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez kasiek1122 (Wiadomość 6132115) Napisałam najlepiej jak mogłam, skonsultowałam z sąsiadem i ma jutro wysłać. Ale tez nie wie czy się uda:(
tak czy siak muszę to zapłacić, najwyżej potem jesli uznają moją reklamację zrobią korektę w moim rachunku.
echh... Ja na Twoim miejscu bym się nie cykała tylko zadzwoniła do konsultanta, opisała całą sytuację i żądała anulowania kwoty, która została nabita przez włączenie tej usługi.
Mówiłabym głosem stanowczym i zdecydowanym.
Dodając, że albo oni to szybko załatwią albo porozumiem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta.
Na pewno nie płaciłabym za coś z czego nie korzystałam i co nie zostało przeze mnie świadomie aktywowane.
Szkoda, że nie masz już tego sms-a, bo w tej chwili nie do końca wiadomo co wynikało z jego treści. Ale jeśli jest tak jak piszesz i to ten sms z podaną w nim konfiguracją naraził Cię na takie koszty - to walcz o swoje!
Nie bój się postawić sprawy jasno - że czujesz się pokrzywdzona w tej sprawie i nie zamierzasz tego tak zostawić.
kasiek1122 - 2007-12-27 21:29
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez irkax (Wiadomość 6133268) Ja na Twoim miejscu bym się nie cykała tylko zadzwoniła do konsultanta, opisała całą sytuację i żądała anulowania kwoty, która została nabita przez włączenie tej usługi.
Mówiłabym głosem stanowczym i zdecydowanym.
Dodając, że albo oni to szybko załatwią albo porozumiem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta.
Na pewno nie płaciłabym za coś z czego nie korzystałam i co nie zostało przeze mnie świadomie aktywowane.
Szkoda, że nie masz już tego sms-a, bo w tej chwili nie do końca wiadomo co wynikało z jego treści. Ale jeśli jest tak jak piszesz i to ten sms z podaną w nim konfiguracją naraził Cię na takie koszty - to walcz o swoje!
Nie bój się postawić sprawy jasno - że czujesz się pokrzywdzona w tej sprawie i nie zamierzasz tego tak zostawić. dzięki za rady:*
jak do nich dzwoniłam byłam bardzo stanowcza, chciałam wyjaśnień itp, ale takie rzeczy załatwia się pisemnie.
wklejam co napisałam, co sądzicie?
Zwracam się do Państwa z prośbą o rozpatrzenie mojej reklamacji dotyczącej połączeń za pomocą GPRS. Jestem Państwa abonentką od 07.01.2006 roku. Kilka tygodni temu zmieniłam telefon na Nokię N95. Z telefonem nie było żadnych problemów, aż do momentu, gdy pierwszy raz próbowałam połączyć się z internetem. Jako, że telefon nie był wcześniej używany w sieci Era, dostałam od Państwa sms’a z konfiguracją połączeń do Ery. Nieświadoma konsekwencji zapisałam ustawienie w telefonie. Po kilku dniach po skonfigurowaniu telefonu zadzwoniłam na numer 602963 w celu sprawdzenie salda konta. Otrzymałam informację, że bieżące koszty netto (w dniu 16.12.2007r.) wynoszą 244zł. Nie wiedząc skąd wzięła się ta kwota, następnego dnia udałam się do punktu Ery w Tesco przy ul. Kapelanka 52 w Krakowie. Dowiedziałam się tam, że ta suma narosła z powodu bardzo dużej liczby połączeń z „erainternet”. W związku z tym poprosiłam konsultanta o natychmiastowe wyłączenie wszelkich możliwych połączeń z internetem. Po wyłączeniu w/w usług na rachunku bieżącym przestały pojawiać się nowe połączenia. Niestety, w dalszym ciągu rachunek wzrastał, co jak się okazało spowodowane było opóźnionym księgowaniem zaległych (przed wyłączeniem usług) połączeń. Kwota zatrzymała się na 519zł. Próbowałam dowiedzieć się u wielu źródeł, o co chodzi. Okazało się, że telefon wyposażony jest w klienta e-mail, który cyklicznie, co godzinę (parokrotnie powtarzając) próbował sprawdzać pocztę. Każdorazowo usiłował wysyłać i odbierać dane, (czyli 2 pakiety po 500KB każdy – 1.44zł),ale bez skutku. W logach połączeń zapisanych w moim telefonie, po wybraniu szczegółów można zobaczyć, że z pakietu 500KB, ilość wykorzystanych kilobajtów wynosi 0. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że telefon wykonywał takie operacje, dlatego zwracam się z uprzejmą prośbą o anulowanie lub zmniejszenie należności za te niewykorzystane w rzeczywistości usługi. Wiem, że muszę zapłacić ten rachunek, dlatego proszę o rozłożenie go na 3 raty, zgodnie z przysługującym mi prawem. Mam nadzieję, że uznacie Państwo moją reklamację i zostanie wprowadzona korekta w moim rachunku.
sugar_kitty - 2007-12-27 21:32
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
wg mnie bardzo ladnie napisane :)
irkax - 2007-12-27 22:16
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Bardzo dobrze i rzeczowo napisane, ale zmieniłabym jedno:
"Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że telefon wykonywał takie operacje, dlatego zwracam się z uprzejmą prośbą o anulowanie lub zmniejszenie należności za te niewykorzystane w rzeczywistości usługi. "
To co pogrubiłam napisz tylko, że zwracasz się z prośbą o anulowanie, bo jak piszesz anulowanie lub zmniejszenie, to już dajesz im sygnał, że zmniejszenie kwoty też załatwi sprawę. A Ty chcesz żeby Ci ją umorzyli i na razie żadna inna opcja nie wchodzi w grę :-p
Poza tym z treści Twojej reklamacji do nich dowiedziałam się, że to jednak nie ich wina i nie wina ich sms-a a złych ustawień w Twoim telefonie, tak?
Zatem straszenie ich Rzecznikiem Praw Konsumenta nic by raczej nie pomogło ;)
Myślę jednak, że fakt niewykorzystania przez Ciebie ani jednego KB transferu świadczy wyraźnie, że zaszła pomyłka i musiałabyś zapłacić za coś z czego nie korzystałaś.
Trzymam kciuki żeby rozpatrzono Twoją reklamację korzystnie :kciuki:
annmarie - 2007-12-27 22:21
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Kasiek, bardzo dobrze napisane.
Dodatkowo możesz to również przesłać mailem.
Mnie dwukrotnie udało się wygrać z Erą (choć sumy były mniejsze) i raz przegrać, więc wierzę, ze i Tobie się uda wygrać :) Tylko nie daj się spławić i pamiętaj o czasie, jaki oni mają na rozpatrzenie reklamacji (z reguły się go trzymają).
W moim przypadku było tak, że ok. tygodnia po złożeniu reklamacji dostałam telefon z informacją, gdzie moja reklamacja trafiła i kto ją rozpatruje. A po kolejnym tygodniu telefon od tej osoby - z informacją co i jak, oraz (w przypadku negatywnej odpowiedzi) jak mogę się odwołać.
Po takim telefonie (niezależnie co Ci powiedzą), możesz poprosić, aby wszystkie ustalenia przesłali Ci mailem (ja to robiłam - dzięki temu miałam zawsze podkładkę pod to co mi mówili i kiedy).
kasiek1122 - 2007-12-27 22:26
Dot.: Błagam o pomoc w zredagowaniu reklamacji do ERY:(
Cytat:
Napisane przez irkax (Wiadomość 6133853) Bardzo dobrze i rzeczowo napisane, ale zmieniłabym jedno:
"Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że telefon wykonywał takie operacje, dlatego zwracam się z uprzejmą prośbą o anulowanie lub zmniejszenie należności za te niewykorzystane w rzeczywistości usługi. "
To co pogrubiłam napisz tylko, że zwracasz się z prośbą o anulowanie, bo jak piszesz anulowanie lub zmniejszenie, to już dajesz im sygnał, że zmniejszenie kwoty też załatwi sprawę. A Ty chcesz żeby Ci ją umorzyli i na razie żadna inna opcja nie wchodzi w grę :-p
Poza tym z treści Twojej reklamacji do nich dowiedziałam się, że to jednak nie ich wina i nie wina ich sms-a a złych ustawień w Twoim telefonie, tak?
Zatem straszenie ich Rzecznikiem Praw Konsumenta nic by raczej nie pomogło ;)
Myślę jednak, że fakt niewykorzystania przez Ciebie ani jednego KB transferu świadczy wyraźnie, że zaszła pomyłka i musiałabyś zapłacić za coś z czego nie korzystałaś.
Trzymam kciuki żeby rozpatrzono Twoją reklamację korzystnie :kciuki: no własnie nie dokońca wina mojego telefonu, bo wczesniej dzialal bez zarzutu a po ich smsie zaczal wariowac..wykasuje to co mi wytluscilas:* nie pomyslalam o tym
Cytat:
Napisane przez annmarie (Wiadomość 6133910) Kasiek, bardzo dobrze napisane.
Dodatkowo możesz to również przesłać mailem.
Mnie dwukrotnie udało się wygrać z Erą (choć sumy były mniejsze) i raz przegrać, więc wierzę, ze i Tobie się uda wygrać :) Tylko nie daj się spławić i pamiętaj o czasie, jaki oni mają na rozpatrzenie reklamacji (z reguły się go trzymają).
W moim przypadku było tak, że ok. tygodnia po złożeniu reklamacji dostałam telefon z informacją, gdzie moja reklamacja trafiła i kto ją rozpatruje. A po kolejnym tygodniu telefon od tej osoby - z informacją co i jak, oraz (w przypadku negatywnej odpowiedzi) jak mogę się odwołać.
Po takim telefonie (niezależnie co Ci powiedzą), możesz poprosić, aby wszystkie ustalenia przesłali Ci mailem (ja to robiłam - dzięki temu miałam zawsze podkładkę pod to co mi mówili i kiedy). dzięki za wsparcie i rady:* przynajmniej wiem, czego sie mogę spodziewać:rolleyes: