Polka roku 2008.

Polka roku 2008.





backie - 2009-01-17 08:35
Polka roku 2008.
  Zainspirowana jakiś czas temu tym: http://wyborcza.pl/1,81388,6135896,Polka_200 8.html artykułem kieruję do Was pytanie.

Polka roku 2008.
Kto nią jest według Was?
I dlaczego?

Artykuł jest jedynie odniesieniem i nie ogranicza wyboru do osób tam ukazanych.




szajajaba - 2009-01-17 09:01
Dot.: Polka roku 2008.
  Dla mnie nie istnieje taka. Ani Polka roku, ani Polak, ani żaden inny człowiek rankingowy. Wiele osób czymś zabłysło i czym się pogrążyło.



rabid - 2009-01-17 10:23
Dot.: Polka roku 2008.
  Świadome zaprzeczanie słownikowi języka polskiego (reżyserka, pedagożka) i zdobywczyni tytułu za poprzedni rok, jak dla mnie, dyskwalifikują cały ten plebiscyt.

Poza tym, wybieranie Polki roku jest tak samo bezsensowne jak wybieranie filmu/zdjęcia/wydarzenia roku. Nikt, zazwyczaj nawet zwycięzca, nic z tego nie ma a jedynym efektem są kłótnie o to dlaczego tak, ani inaczej.

Z tych tutaj żadna nic specjalnego nie osiągnęła, połowa w ogóle nic, więc gdybym miał wybierać, pewnie kierowałbym się głównie tym jak wyszły na zdjęciu.



paula78 - 2009-01-17 11:11
Dot.: Polka roku 2008.
  Plebiscyty maja to do siebie ze sa organizowane aby ktos zarobil -sms- a inni mogli sie napic za darmo-po imprezie pokazanej w tv:-D

Polka roku -nie wybralabym nikogo bo o wielu zbyt malo wiem,czesc dostala nominacje bo jest czesto w tv i na okladakach,wywolalo skandal, lub o dlat poprostu dostaja nominacje .

Chociaz nie ,moj glos dostaje p. Kruk nazywana takze :"cos tam,cos tam " za odwage (lub otaczanie sie niewlascywymi ludzmi) pokazania sie na kacu w sejmie :-D
Polac jej !




backie - 2009-01-17 16:41
Dot.: Polka roku 2008.
  A ja się z Wami nie do końca zgodzę.
Wczoraj miałam przyjemność uczestniczyć w uroczystości wręczania nagród oraz anty-nagrody w pewnym szczecińskim plebiscycie i nie uważam, aby osoby uhonorowane nie zasłużyły na wyróżnienie, choć sama może zdecydowałabym się na nieco inną pulę zwycięzców.
Jak wiadomo każdy ma swoje sympatie i antypatie.
Stąd między innymi wątek.

Na Polkę Roku własnego typu ani pomysłu - podobnie jak Wy - nie posiadam, lecz być może wynika to z faktu, iż niekoniecznie śledzę, co aktualnie dzieje się z przytoczonymi w artykule kobietami, natomiast jeżeli chodzi o pozostałe ewentualne klasyfikujące się nikt szczególny nie przychodzi mi do głowy.



anestet-ka - 2009-01-17 16:50
Dot.: Polka roku 2008.
  Abstrahując od celowości przeprowadzania takich plebiscytów- przejrzałam listę nominowanych i osobiście z tego grona doceniam panie Nosowską, Tokarczuk, Szymborską- co nie jest jednoznaczne z tym, że chciałabym, żeby wygrały. ;)



Wyrak - 2009-01-17 17:10
Dot.: Polka roku 2008.
  Cytat:
Napisane przez rabid (Wiadomość 10522736) Świadome zaprzeczanie słownikowi języka polskiego (reżyserka, pedagożka) i zdobywczyni tytułu za poprzedni rok, jak dla mnie, dyskwalifikują cały ten plebiscyt.

Poza tym, wybieranie Polki roku jest tak samo bezsensowne jak wybieranie filmu/zdjęcia/wydarzenia roku. Nikt, zazwyczaj nawet zwycięzca, nic z tego nie ma a jedynym efektem są kłótnie o to dlaczego tak, ani inaczej.

Z tych tutaj żadna nic specjalnego nie osiągnęła, połowa w ogóle nic, więc gdybym miał wybierać, pewnie kierowałbym się głównie tym jak wyszły na zdjęciu.
Zgadzam sie z powyzszym :ehem: Pytanie: a kto wygral ten zaszczytny tytul w zeszlym roku?

Czesc z tych osob faktycznie godna szacunku i posiadajaca ciekawe osiagniecia, ale jakos w roku ubieglym ich nie zauwazylem, mozwlie ze mi umknely...

Cytat:
Anna Kornacka

Przewodnicząca Partii Kobiet. Proszę wybaczyć, że zgłaszam przewodniczącą partii, do której należę, ale według mnie nie ma w polskiej polityce znaczących kobiet, które dobrze i skutecznie reprezentowałyby kobiece interesy. Najczęściej są to kompromisy między męska partią a Kościołem. Kornacka angażuje własne pieniądze i czas na tworzenie niezależnej siły politycznej kobiet, jedyna taka inicjatywa w Polsce.
Czy to tylko wg mnie wazelina?

Ciekawi mnie jakie wg pani Srody pani Kornacka osiagnela kompromisy miedzy "meska partia" a kosciolem? I jakim kosciolem, bo pisanie z duzej litery swiadczy o tym, jakby byl w Polsce tylko jeden.

Ciekawa organizacja plebiscytu: do nagrody cacy sa nominowane kobiety, do nagrody be kobiety i mezczyzni :confused:



backie - 2009-01-17 17:18
Dot.: Polka roku 2008.
  Cytat:
Napisane przez Wyrak (Wiadomość 10528571) Pytanie: a kto wygral ten zaszczytny tytul w zeszlym roku? Według moich informacji czytelnicy Wysokich Obcasów wyróżnili Manuelę Gretkowską. :)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Manuela_Gretkowska

Cytat:
Napisane przez Wyrak (Wiadomość 10528571) Ciekawa organizacja plebiscytu: do nagrody cacy sa nominowane kobiety, do nagrody be kobiety i mezczyzni :confused: Dziwi Cię? :>
Znasz wyrażenie Matka Polka?
Czy Ojciec Polak jest równie powszechnie używane?

Kobieta roku zasługuje na nagrodę.
Może mężczyźni w 2008 w żaden sposób się nie wyróżnili?
Naciągane tłumaczenie, lecz zawsze jakieś. ;)



madame paranoja - 2009-01-17 17:53
Dot.: Polka roku 2008.
  ja skopiuję bo zgadzam się zdecydowanie :
Cytat:
Małgorzata Szumowska

Jej film '33 sceny z życia' to niezwykle wymowny obraz. Spotykamy ludzi w ich doświadczeniu, sposobie życia, przeżywania - rzadko można zobaczyć coś równie frapującego. Obraz bez moralizowania. To sposób patrzenia, który przekonuje. Dzieło, rzekłbym, sztandarowe dla pokolenia, które nie boi się spojrzeć w miejsca rzadko odwiedzane (choroba, śmierć, ludzkie maniery, środowiskowe pokręcenia).
za siłę, żeby to wyreżyserować mimo wiadomych pytań dotyczących przeszłości.
ja za ten film bardzo dziękuję.
i mam nadzieję, że będzie więcej takich osób w naszym kraju, osób, które nie boją się sztuki trudnej i ciężkiej do zrozumienia na pierwszy rzut oka.



rabid - 2009-01-17 19:07
Dot.: Polka roku 2008.
  backie, tak, jest takie wyrażenie, jest też Strażak Sam i oboje mają tyle samo wspólnego z tym plebiscytem :>. Matka Polka to stereotypowa dziecioróbka, której kariera sięga od sklepu spożywczego do zlewozmywaka. Czemu miał służyć ten argument?



Arethaf - 2009-01-17 21:24
Dot.: Polka roku 2008.
  Ja bym nikogo nie wybrała, bo nie śledzę regularnie polityki i wydarzeń kulturalnych.
Okropna jestem, ale co na to poradzę :D
Dla mnie Polką roku może być moja mama, a nikt jej nagrody za to nie da.



Monii07 - 2009-01-18 09:27
Dot.: Polka roku 2008.
  nie ma takiej osoby :-p



backie - 2009-01-18 16:00
Dot.: Polka roku 2008.
  Cytat:
Napisane przez rabid (Wiadomość 10530079) Matka Polka to stereotypowa dziecioróbka, której kariera sięga od sklepu spożywczego do zlewozmywaka. Według kogo?

Cytat:
Napisane przez rabid (Wiadomość 10530079) Czemu miał służyć ten argument? Temu błyskotliwemu komentarzowi. :ehem:



rabid - 2009-01-18 19:25
Dot.: Polka roku 2008.
  Cytat:
Napisane przez backie (Wiadomość 10540710) Według kogo? Ogólnie. Właśnie tyle znaczy to określenie. Lub jeśli wolisz, to kobieta która z entuzjazmem poświęca się rodzinie i domowemu ognisku. Ale wychodzi na to samo i ciągle nie ma żadnego związku z plebiscytem ani tym co napisał Wyrak.



Vampi_z_piekla_rodem - 2009-01-18 20:06
Dot.: Polka roku 2008.
  Łatwiej by mi było zagłosować na Szkodnika Roku:D



Jacek0x - 2009-01-18 21:47
Dot.: Polka roku 2008.
  Polka roku 2008? - Dla mnie to moja ukochana Kobieta ;)



frandzelka - 2009-01-18 23:09
Dot.: Polka roku 2008.
  Jolanta Rutowicz - bez komentarza.

hahaha :D

no i po co zgłosili ją do tego 'plebiscytu' ? żeby pokazać jaka jest beznadziejna ? i tak każdy o tym wie.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jajeczko.pev.pl