Karta gwarancyjna a wymiana sprzętu na nowy.
Karta gwarancyjna a wymiana sprzętu na nowy.
vretka - 2006-10-19 18:50
Karta gwarancyjna a wymiana sprzętu na nowy.
Problem mój dotyczy nagrywarki CD. Ponad dwa lata temu kupiłam nową nagrywarkę, na którą dostałam dwuletnią gwarancję. Ponieważ szczęścia do komputerów nie mam w ogóle (no w końcu informatykiem mam być po studiach :D), któregoś pięknego dnia w napędzie eksplodowała mi płyta. W serwisie nie potrafili tego naprawić (może po prostu im się nie opłacało ;)) i dostałam nowy sprzęt. Na karcie gwarancyjnej wszystko jest odnotowane, tj. widnieje zapis "Naprawa przez wymianę na: (tu jest masa numerków :D)" z dnia 03.11.2005r. I tu pojawia się problem. Nie wiem czy gwarancja mi się skończyła (ponieważ upłynęły dwa lata od zakupu pierwszej nagrywarki) czy liczą mi sie znowu 24 miesiące od daty wymiany sprzętu :confused:
Szukałam tego typu informacji w internecie, ale nie udało mi się nic znaleźć, dlatego proszę o pomoc lepiej poinformowane wizażanki :o
Fresa - 2006-10-19 18:55
Dot.: Karta gwarancyjna a wymiana sprzętu na nowy.
Jeśli na wymienioną nagrywarkę nie dostałaś nowej karty gwarancyjnej-to liczy się ona jako stara - czyli gwarancja już by była nieaktualna.
Ale zawsze możesz zadzwonić do serwisu i zapytać o to .
vretka - 2006-10-19 19:02
Dot.: Karta gwarancyjna a wymiana sprzętu na nowy.
Dziękuję Freso za odpowiedź. Rzecz w tym, że chciałam sprzedać tę nagrywarkę i nie wiem co mam zrobić z gwarancją, ponieważ nagrywarka nie jest stara, ale gwarancji na nią w takim razie nie mam :(
A czy prawo dotyczące tego, że na każdy zakupiony towar są dwa lata gwarancji, nie może się w jakiś sposób odnieść do tej sytuacji?
Fresa - 2006-10-19 19:08
Dot.: Karta gwarancyjna a wymiana sprzętu na nowy.
Przyszedł mi do głowy pomysł-może w serwisie wbiją Ci pieczątkę z informacją o przedłużeniu gwarancji :confused: ?
Chociaż jeśli nie zrobili tego od razu-to nie wiem czy da radę teraz-ale próbować zawsze można :-) .