X

Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?

Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?





Sarrai - 2009-12-03 21:03
Hej,
Dzisiaj wpadłam na chwilę do Saturna w Wa-wskich Złotych Tarasach, zobaczyłam fajną torbę do laptopa przecenioną z 299 zł na 60 ;) i się skusiłam na nią. Torba nie była zapakowana w żadną folię ani nic, była na niej tylko mała naklejka z ceną no i kodem kreskowym, taka może 2 na 3 cm.
Po przyjściu do domu okazało się, ze laptop w pokrowiec, który był w środku torby w ogóle sie nie miesci, a do samej torby wchodzi na styk..
generalnie po prostu torba okazała się za mała.. i nijak nie jest mi potrzebna. Chcę ją zwrócić

I teraz moje pytanie - mam paragon ze sklepu, mam potwierdzenie zapłaty kartą, tylko jak tak sobie szlam przez miasto zadowolona z upolowanej okazji odkleiłam tę durną naklejkę, która była na samym środku naklejona :/ myślicie, ze jest sens pojechania do tego Saturna i poproszenie o zwrot kasy?
Mam paragony, tylko wiecie - na samej torbie nie ma już nic, zadnej info o tym, ze ta torba byla kupiona tutaj, a nie np. na stadionie.. po prostu kiepsko zapakowana byla, głupia naklejka na srodku, ktorą dalo sie oderwac ruchem jednej reki :/

Troche szkoda mi kasy, a z drugiej strony średnio mi sie chce fatygować, zeby tam znowu jechac... Byla kiedyś któraś z Was w takiej sytuacji? W ogóle wie ktoś jak to z reklamacjami w Saturnie jest?

Z góry dzięki za info, trochę się wkurzylam, bo taka fajna torebeczka by byla :mad:;)




nenowka152900 - 2009-12-03 21:06
Dot.: Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?
  ja na twoim miejscu próbowałabym sprzedać na allegro albo komuś cichaczem podarować;)



Sarrai - 2009-12-03 21:15
Dot.: Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?
  Cytat:
Napisane przez nenowka152900 (Wiadomość 15654887) ja na twoim miejscu próbowałabym sprzedać na allegro albo komuś cichaczem podarować;) nigdy nic nie wystawialam na Allegro ;) ale jak sie nie uda - to pewnie to zrobię..
a podarować.. hmmmm myślę, myślę cholera nie mam komu :brzydal:



Annmaa - 2009-12-03 21:32
Dot.: Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?
  to była ostatnia torba? bo jeśli nie ja bym zakombinowała i oderwała w sklepie następną naklejke i nalepiła na tą torbę...
w środku torby chyba jest jakaś metka w razie czego, żeby zindentyfikować produkt... 60 zł piechtą nie chadza...
no ale może jakiś jeszcze interes ubijesz na all




patusia22 - 2009-12-03 22:25
Dot.: Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?
  Cytat:
Napisane przez Sarrai (Wiadomość 15654817) Hej,
Dzisiaj wpadłam na chwilę do Saturna w Wa-wskich Złotych Tarasach, zobaczyłam fajną torbę do laptopa przecenioną z 299 zł na 60 ;) i się skusiłam na nią. Torba nie była zapakowana w żadną folię ani nic, była na niej tylko mała naklejka z ceną no i kodem kreskowym, taka może 2 na 3 cm.
Po przyjściu do domu okazało się, ze laptop w pokrowiec, który był w środku torby w ogóle sie nie miesci, a do samej torby wchodzi na styk..
generalnie po prostu torba okazała się za mała.. i nijak nie jest mi potrzebna. Chcę ją zwrócić

I teraz moje pytanie - mam paragon ze sklepu, mam potwierdzenie zapłaty kartą, tylko jak tak sobie szlam przez miasto zadowolona z upolowanej okazji odkleiłam tę durną naklejkę, która była na samym środku naklejona :/ myślicie, ze jest sens pojechania do tego Saturna i poproszenie o zwrot kasy?
Mam paragony, tylko wiecie - na samej torbie nie ma już nic, zadnej info o tym, ze ta torba byla kupiona tutaj, a nie np. na stadionie.. po prostu kiepsko zapakowana byla, głupia naklejka na srodku, ktorą dalo sie oderwac ruchem jednej reki :/

Troche szkoda mi kasy, a z drugiej strony średnio mi sie chce fatygować, zeby tam znowu jechac... Byla kiedyś któraś z Was w takiej sytuacji? W ogóle wie ktoś jak to z reklamacjami w Saturnie jest?

Z góry dzięki za info, trochę się wkurzylam, bo taka fajna torebeczka by byla :mad:;)
promocja promocją ale ja najpierw wiedząc jakiej wielkości jest laptop zapytałabym do jakiej wielkości laptopa ta torba jest przystosowana
??



nenowka152900 - 2009-12-03 22:36
Dot.: Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?
  Cytat:
Napisane przez patusia22 (Wiadomość 15656531) promocja promocją ale ja najpierw wiedząc jakiej wielkości jest laptop zapytałabym do jakiej wielkości laptopa ta torba jest przystosowana
??
super rada, naprawde



Sarrai - 2009-12-04 07:19
Dot.: Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?
  Cytat:
Napisane przez patusia22 (Wiadomość 15656531) promocja promocją ale ja najpierw wiedząc jakiej wielkości jest laptop zapytałabym do jakiej wielkości laptopa ta torba jest przystosowana
??
Patusiu, wybacz, że się bezpośrednio zapytam..Masz mnie za idiotkę? :brzydal:
Mam laptopa 15'4, na torbie też jest napisane, (raczej było - na tej naklejce) 15'4 :) a to, że się mieści na styk, a do hmmm jak to nazwać - pokrowca samego w ogole nie wejdzie.. nie wiem, może własnie były tak przecenione ze względu, że sa tak niewymiarowo zrobione...



szajajaba - 2009-12-04 09:13
Dot.: Reklamacja..w Saturnie - czy jest sens się fatygować?
  Spokojnie możesz wymienić na inny towar :) Luby pracuje w Saturnie, to wiem ;)
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jajeczko.pev.pl
  • Drogi uzytkowniku!

    W trosce o komfort korzystania z naszego serwisu chcemy dostarczac Ci coraz lepsze uslugi. By moc to robic prosimy, abys wyrazil zgode na dopasowanie tresci marketingowych do Twoich zachowan w serwisie. Zgoda ta pozwoli nam czesciowo finansowac rozwoj swiadczonych uslug.

    Pamietaj, ze dbamy o Twoja prywatnosc. Nie zwiekszamy zakresu naszych uprawnien bez Twojej zgody. Zadbamy rowniez o bezpieczenstwo Twoich danych. Wyrazona zgode mozesz cofnac w kazdej chwili.

     Tak, zgadzam sie na nadanie mi "cookie" i korzystanie z danych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu dopasowania tresci do moich potrzeb. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

     Tak, zgadzam sie na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Serwisu i jego partnerow w celu personalizowania wyswietlanych mi reklam i dostosowania do mnie prezentowanych tresci marketingowych. Przeczytalem(am) Polityke prywatnosci. Rozumiem ja i akceptuje.

    Wyrazenie powyzszych zgod jest dobrowolne i mozesz je w dowolnym momencie wycofac poprzez opcje: "Twoje zgody", dostepnej w prawym, dolnym rogu strony lub poprzez usuniecie "cookies" w swojej przegladarce dla powyzej strony, z tym, ze wycofanie zgody nie bedzie mialo wplywu na zgodnosc z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.