Problem z pendrive'em :/

Problem z pendrive'em :/





maria28 - 2010-02-16 17:23
Problem z pendrive'em :/
  Witajcie!
Może znajdzie się tu ktoś, kto mi pomoże z tym pendrivem :rolleyes:
Otóż kupiłam nowy pendrive, ale wpadłam na genialny pomysł, aby zmienić mu nazwę, zanim przerzucę pliki. Zmieniłam, po czym pen zaczął świrować - zaczął wymagać sformatowania. Mój komputer go nie widzi.

I teraz pytanie:
czy jak sformatuję pena, to utracę program antywirusowy i jakiś szyfrujący hasła? (oba programy zostały dołączone przez producenta do pena).

Głupie pytanie, ale nie znam się na tym. Możliwe, że te programy znajdują się na jakiejś części pamięci, która nie ulegnie "zniszczeniu" po sformatowaniu?

Szkoda by było utracić te programiki, skoro już za pena dało się sporo kasy,ech.




Sumi - 2010-02-16 18:40
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Format pendrive'a działa tak samo jak dysku - tracisz wszystko z formatowanej partycji. Jeśli programy były dołączone przez producenta to sprawdź na jego stronie internetowej, powinny być do ściągnięcia.



giovanna92 - 2010-02-16 19:01
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  ;) CZEŚĆ
Nie chce zakładać nowego wątku więc pisze tu.

W piątek kupiłam pen-driv'a. Pokazałam go mojej siostrze i rozerwałyśmy opakowanie. Moja siostra stwierdziła , że ma on złe wejście i nie chce podejść do starszego typu komputerów o czym nie poinformował mnie sprzedawca . Dzisiaj poszłam do sprzedawcy i chciałam co wymienić na innego , ale on powiedział , że nie wymieni , bo jest rozerwane opakowanie (nie wiem jak miałam wyjąść bez rozrywania :confused: )
Czy tak argument może byc powodem nie uznania zwrotu towaru ??

dodam , że mam paragon na którym nie jest napisane nic o nie przyjmowanie zwrotów



Gwiazdeczka1978 - 2010-02-16 19:13
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Skoro pendrive nie jest uszkodzony to nie ma podstaw do reklamacji. Chyba powinnas była zapytac przed zakupem, czy ma odpowiednie wejscie, ja tam widuje zawsze z takim samym wejsciem. Jesli chce sie towar zwrocic opakowanie powinno byc całe.




maria28 - 2010-02-16 19:17
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Producent nie udostępnia na stronie tych programów. Cóż, może maila do niego napiszę.

A czy możliwe jest, żeby zmiana nazwy pena spowodowała konieczność jego formatowania:confused:



Nais - 2010-02-16 19:33
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Cytat:
Napisane przez giovanna92 (Wiadomość 17235544) ;) CZEŚĆ
Nie chce zakładać nowego wątku więc pisze tu.

W piątek kupiłam pen-driv'a. Pokazałam go mojej siostrze i rozerwałyśmy opakowanie. Moja siostra stwierdziła , że ma on złe wejście i nie chce podejść do starszego typu komputerów o czym nie poinformował mnie sprzedawca . Dzisiaj poszłam do sprzedawcy i chciałam co wymienić na innego , ale on powiedział , że nie wymieni , bo jest rozerwane opakowanie (nie wiem jak miałam wyjąść bez rozrywania :confused: )
Czy tak argument może byc powodem nie uznania zwrotu towaru ??

dodam , że mam paragon na którym nie jest napisane nic o nie przyjmowanie zwrotów
Sprzedawca nie ma obowiązku przyjęcia towaru, jeśli jest sprawny (jest to tylko dobra wola sprzedawcy). Tym bardziej, jesli nosi on ślady użytkowania (do takich należy m.in. rozerwane opakowanie). Sprzedawca musi przyjąć zwrot towaru jedynie wtedy, jeśli zakup był dokonany przez internet - wówczas klientowi przysługuje 10 dni na zwrot pod warunkiem, że towar jest nieużywany (zasada zwrotu nie dotyczy aukcji).
Co to znaczy, że pendrive ma złe wejście? Każdy pendrive ma wejście USB, które jest standardem wyposażenia komputerów. Nie wierzę, że wasz komputer nie ma takiego wejścia, ale nawet jeśli tak jest, to nie jest to podstawa do zwrotu. W starszych komputerach portu USB zazwyczaj trzeba szukać z tyłu obudowy, powinien być chociaż jeden.
Cytat:
Napisane przez maria28 (Wiadomość 17236046) Producent nie udostępnia na stronie tych programów. Cóż, może maila do niego napiszę.

A czy możliwe jest, żeby zmiana nazwy pena spowodowała konieczność jego formatowania:confused:
Nie powinno było się tak zdarzyć. Czy w żaden sposób nie jesteś w stanie otworzyć zawartości pendriva? Jaki wyskakuje ci komunikat?



maria28 - 2010-02-16 20:02
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Cytat:
Napisane przez Nais (Wiadomość 17236520) Nie powinno było się tak zdarzyć. Czy w żaden sposób nie jesteś w stanie otworzyć zawartości pendriva? Jaki wyskakuje ci komunikat? Na dwóch kompach sprawdzałam. Komunikat coś w stylu, że dysk wymaga sformatowania, czy sformatować go teraz?

Ufff, znalazłam w końcu na stronie producenta te programy do ściągnięcia. Najwyżej sformatuję pena. Ale nigdy mi się takie coś nie zdarzyło wcześniej.



pomarancza89 - 2010-02-16 21:16
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  i zrób kopię zapasową, bo to jedyne wyjście, jak sformatujesz nie masz nic, zmiana nazwy może powodować zmianę pracy całości
często przy zwykłej zmianie nazwy pliku pojawia się komunikat, ze zmiana nazwy powoduje utracenie danych, czy chcesz kontynuować, albo przy przenoszeniu czegoś... tu jest podobnie



6agi - 2010-02-17 07:24
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  musisz sformatować i utracisz wszystkie dane z niego, nie ma innej opcji
ale domyślam się że antywirus jaki dodali to nie żadna "nowość" czy najlepszy program na rynku więc za dużo nie tracisz...

Cytat:
Napisane przez giovanna92 (Wiadomość 17235544) ;) CZEŚĆ
Nie chce zakładać nowego wątku więc pisze tu.

W piątek kupiłam pen-driv'a. Pokazałam go mojej siostrze i rozerwałyśmy opakowanie. Moja siostra stwierdziła , że ma on złe wejście i nie chce podejść do starszego typu komputerów o czym nie poinformował mnie sprzedawca . Dzisiaj poszłam do sprzedawcy i chciałam co wymienić na innego , ale on powiedział , że nie wymieni , bo jest rozerwane opakowanie (nie wiem jak miałam wyjąść bez rozrywania :confused: )
Czy tak argument może byc powodem nie uznania zwrotu towaru ??

dodam , że mam paragon na którym nie jest napisane nic o nie przyjmowanie zwrotów
nie poinformował cię sprzedawca bo doszedł do wniosku że to na pewno wiesz, a swoją drogą czemu nie spytałaś o pena do starszego kompa?? opakowanie rozerwałaś czyli pendrive jest już jako "używany"; podstawą reklamacji może być w tym przypadku uszkodzenie, gdy nie działa a nie gdy ci nie pasuje - tak niestety jest, tylko w dużych sklepach masz możliwość wymiany ale także w stanie nienaruszonym czyli w opakowaniu; wymiana to jest tylko dobra wola sprzedającego

teraz to możesz jedynie odsprzedać pena i kupić właściwego :brzydal:



Hultaj - 2010-02-17 13:52
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Giovanna, jak nie masz wejścia na usb (aż nie wierzę ;-)) to spróbujcie kupić przejściówkę, przyda Wam się, np. gdy ktoś by Was odwiedził i chciał u Was coś wgrać, zgrać.



giovanna92 - 2010-02-17 14:10
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Bardzo dziękuje za odpowiedzi :cmok:

Pendrive do mojego kompa podchodzi ,ale do kompa moich sąsiadów już nie. No trudno , cóż podradzić :cool:



nie_rOb_scen - 2010-02-17 17:26
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  no najwyżej będziesz korzystać tylko u siebie :D



linka2007 - 2010-02-18 14:45
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  mam pytanko:)

pozyczylam koledze pendrive'a i chcialabym sie dowiedziec, czy zagladal do pewnych folderow...
czy jest na to jakas opcja?
np. we wlasciwosciach jakies ostatnie otworzenie/odtworzenie czy cos takiego?

pozdrawiammmmm:)



6agi - 2010-02-22 15:14
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Cytat:
Napisane przez linka2007 (Wiadomość 17277665) mam pytanko:)

pozyczylam koledze pendrive'a i chcialabym sie dowiedziec, czy zagladal do pewnych folderow...
czy jest na to jakas opcja?
np. we wlasciwosciach jakies ostatnie otworzenie/odtworzenie czy cos takiego?

pozdrawiammmmm:)
jeśli miałaś coś ważnego to trzeba było zahasłować folder lub plik; to co było otwierane to jest w historii na tym komputerze na którym była przeglądana zawartość; np. jeśli ktoś otwierał jakiś dokument z worda to w starcie windowsa będzie w liście ostatnio otwieranych dokumentów



sauer - 2010-02-22 16:49
Dot.: Problem z pendrive'em :/
  Cytat:
Napisane przez giovanna92 (Wiadomość 17235544) ;) CZEŚĆ
Nie chce zakładać nowego wątku więc pisze tu.

W piątek kupiłam pen-driv'a. Pokazałam go mojej siostrze i rozerwałyśmy opakowanie. Moja siostra stwierdziła , że ma on złe wejście i nie chce podejść do starszego typu komputerów o czym nie poinformował mnie sprzedawca . Dzisiaj poszłam do sprzedawcy i chciałam co wymienić na innego , ale on powiedział , że nie wymieni , bo jest rozerwane opakowanie (nie wiem jak miałam wyjąść bez rozrywania :confused: )
Czy tak argument może byc powodem nie uznania zwrotu towaru ??

dodam , że mam paragon na którym nie jest napisane nic o nie przyjmowanie zwrotów
Też miałam taką sytuację tylko, że z myszką. Nie przyjęli właśnie ze wzg. na to rozerwane plastikowe pudełko - powiedział mi, że jakbym inaczej otworzyła to może.
A i wiesz co idź do jakiegoś sklepu z tymi różnymi cackami komputerowymi i się zapytaj pana czy ma takie inne doczepiane wejście. Nie wiem jak to się nazywa ale jak kupiłam myszkę i ona nie była na kablu usb to mi facet sprzedał takie coś, żeby było na usb :D
Mam nadzieję, że coś zrozumiałaś z mojego wywodu bo nie wiem jak to inaczej napisać ;p :D

---------- Dopisano o 17:49 ---------- Poprzedni post napisano o 17:48 ----------

Cytat:
Napisane przez Hultaj (Wiadomość 17252811) Giovanna, jak nie masz wejścia na usb (aż nie wierzę ;-)) to spróbujcie kupić przejściówkę, przyda Wam się, np. gdy ktoś by Was odwiedził i chciał u Was coś wgrać, zgrać. o chyba właśnie o to mi chodzi :D
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • jajeczko.pev.pl