AVON - brak w paczce!!
AVON - brak w paczce!!
amonek2 - 2009-04-22 17:26
AVON - brak w paczce!!
Dziś otrzymałam zamówienie z avon-u w którym brakuje mi 2 produktów. Na fakturze mam je wypisane że mam za nie zapłacić a w paczce ich brak . co mam zrobić w takiej sytuacji?? doradźcie proszę!!
P.S. mam fakturę i kartke że w paczce mają być - że zostały wydane. Paczka była dobrze sklejona, żadnych śladów otwierania..
reg17 - 2009-04-22 17:40
Dot.: AVON - brak w paczce!!
zgłos sie do konsultantki od ktorej zamawialas kosmetyki i powiedz jej o tym problemie .
Paola - 2009-04-22 17:40
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Temat o Avonie jest tutaj --http://www.wizaz.pl/forum/showthread...9#post11995779
i proponuję tam opisać problem.
Najlepiej zadzwoń do Avonu lub napisz prze Strefę; pomyłki się zdarzają.
amonek2 - 2009-04-22 17:48
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Cytat:
Napisane przez reg17 (Wiadomość 11996227) zgłos sie do konsultantki od ktorej zamawialas kosmetyki i powiedz jej o tym problemie . tylko że ja jestem konsultantką i nie mogę sobie sama na to pytanie odpowiedzieć
SELKA* - 2009-04-22 18:02
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Kilka razy zdarzyła mi się podobna sytuacja. Dzwoniłam na infolinię i bez problemu otrzymałam brakujące produkty.
amonek2 - 2009-04-22 18:09
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Cytat:
Napisane przez SELKA* (Wiadomość 11996596) Kilka razy zdarzyła mi się podobna sytuacja. Dzwoniłam na infolinię i bez problemu otrzymałam brakujące produkty. A dawno to było czy ostatnim czasem?
Dzwoniłam do mojej liderki i mi powiedziała że jej też się zdarzyło że coś jej nie przyszło, to jej cos złego wpakowali.. a i zadzwoniłam do avon-u odebrał jakiś pan, wypytał mnie o wszystkie moje dane łącznie z imieniem ojca, a potem powiedział że za 3 dni robocze ktoś do mnie zadzwoni i powie co zrobią z moim zgłoszeniem reklamacyjnym.. szkoda tylko że te kosmetyki miała dostać jutro moja klientka..:confused:
LadyBird6 - 2009-04-22 20:22
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Cytat:
Napisane przez amonek2 (Wiadomość 11996015) Dziś otrzymałam zamówienie z avon-u w którym brakuje mi 2 produktów. Na fakturze mam je wypisane że mam za nie zapłacić a w paczce ich brak . co mam zrobić w takiej sytuacji?? doradźcie proszę!!
P.S. mam fakturę i kartke że w paczce mają być - że zostały wydane. Paczka była dobrze sklejona, żadnych śladów otwierania.. Jak będziesz dzwoniła , najlepiej powiedz ,że zawartośc paczki sprawdzałas wiadomo , wg faktury , ale w obecności drugiej osoby , która może to poświadczyć , też miałam taki przypadek
amonek2 - 2009-04-22 21:22
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Cytat:
Napisane przez LadyBird6 (Wiadomość 11999390) Jak będziesz dzwoniła , najlepiej powiedz ,że zawartośc paczki sprawdzałas wiadomo , wg faktury , ale w obecności drugiej osoby , która może to poświadczyć , też miałam taki przypadek problem w tym że ja paczke otwarłam do południa przy rodzinie, ale jej nie sprawdzałam tylko katalogi wyjęłam do obejrzenia i powróciłam do paczki dopiero wieczorem..;/
a wieczór jak sprawdzałam to niestety brakowało mi już dwóch produktów i wtedy już byłam całkiem sama w domu..
Czy oni wtedy mogą się doczepić mnie że nie było świadków?
I kiedy tobie się tak przytrafiło? dawno temu??
elektra1985 - 2009-04-23 09:01
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Miałam taka sytuacje w katalogu przed świetami Bożego Narodzenia. Napisałam ze strefy konsultantki, że w paczce brakuje produktu a na fakturze jest. Odpisali mi że doślą w nastepnej paczce brakujący produkt.
LadyBird6 - 2009-04-23 09:40
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Cytat:
Napisane przez amonek2 (Wiadomość 12000722) problem w tym że ja paczke otwarłam do południa przy rodzinie, ale jej nie sprawdzałam tylko katalogi wyjęłam do obejrzenia i powróciłam do paczki dopiero wieczorem..;/
a wieczór jak sprawdzałam to niestety brakowało mi już dwóch produktów i wtedy już byłam całkiem sama w domu..
Czy oni wtedy mogą się doczepić mnie że nie było świadków?
I kiedy tobie się tak przytrafiło? dawno temu?? Ja ten dokładnie przypadek mialam w zeszłym roku i do nich dzwonilam.
W tym roku , nie tak dawno też mialam przypadek braku ,kosmetyku za placenie karta ,a obciażenie tego kosmetyku mialam na fakturze ,a w rzeczywistości brak , tylko tym razem pisalam ze swojej sfery, szkoda mi było kaski na dzwonienie.
Jak co ,zawsze mówię ,że sprawdzam przy świadku , przy kimś jeszcze, przecież nie chcę nikogo oszukać , bo i po co.
Czasami paczki moich konsultantek przychodza na mój adres i też muszą je sprawdzać przy mnie i jak co , to od razu piszą , często z mego kompa. Ostatnio mój konsultant dostał perfumetki tylko w połowie zapełnione i też od razu ode mnie pisal ze swojej sfery....
aniak83 - 2009-04-23 10:34
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Dwa razy miałam taki przypadek. Napisałam ze strefy konsultantki w zakładce skontaktuj się z nami - temat zapytania reklamacje dotyczące dostawy. Napisałam, że brakuje mi tego produktu a jest zafakturowany. Zawsze przysyłali mi braki w następnym zamówieniu. Bez żadnych pytań czy problemów
LadyBird6 - 2009-04-23 11:45
Dot.: AVON - brak w paczce!!
Cytat:
Napisane przez aniak83 (Wiadomość 12005092) Dwa razy miałam taki przypadek. Napisałam ze strefy konsultantki w zakładce skontaktuj się z nami - temat zapytania reklamacje dotyczące dostawy. Napisałam, że brakuje mi tego produktu a jest zafakturowany. Zawsze przysyłali mi braki w następnym zamówieniu. Bez żadnych pytań czy problemów Mnie, czy też moim dziewczynom zawsze przysyłają ,tak samo...